Zwrot Produktu Kupionego Przez Stronę DigitalSklep.pl

Aktualizacja 19 lipca 2022 r.

Czas na odstąpienie od umowy

  • klient indywidualny (Konsument)

Dokonując zakupu na odległość (poprzez stronę internetową digitalsklep.pl lub za pośrednictwem infolinii) masz 14 dni od dnia wydania towaru na odstąpienie od umowy bez podania przyczyn. Termin ten stosujemy również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej.

  • klient biznesowy (kupujący nie będący konsumentem i nie korzystający z niektórych praw przysługujących konsumentom):

Dokonując zakupu na odległość (poprzez stronę internetową digitalsklep.pl lub za pośrednictwem infolinii) masz 7 dni od dnia wydania towaru na odstąpienie od umowy bez podania przyczyn.

Wybierz dogodny sposób odstąpienia od umowy

Wypełniony druk z odstąpieniem od umowy możesz złożyć:

  • wysyłając w postaci skanu poprzez formularz kontaktowy na stronie mediamarkt.pl (link do formularza >>TUTAJ<<)
  • Wysyłając do nas Produkt możesz skorzystać między innymi z firm kurierskich InPost oraz DPD.

Czas na zwrot produktu

Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie, najlepiej wraz z wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu, albo oddzielnie – jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Kupujący odstąpił od umowy. Chyba, że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze produkt.

Stan zwracanego produktu

  • zwracany towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym (w takim samym stanie jak został zakupiony);
  • zalecamy, aby zwracany produkt był zapakowany w oryginalne opakowanie.

Sprawdź jakie produkty kupione na odległość nie podlegają zwrotowi

  • nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe, jeżeli wcześniej zapieczętowanie opakowanie zostało otwarte przez Kupującego np. gry komputerowe, oprogramowanie, filmy, muzyka, itp.;
  • treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Kupującego o utracie prawa odstąpienia od umowy np. vouchery upominkowe, kupony rabatowe;
  • usługi, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego; a Kupujący został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od umowy np. Gwarancja Plus, usługa montażu;
  • towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (w szczególności w skutek imiennej rejestracji produktu przez Kupującego w bazie danych producenta, co powoduje przypisanie produktu do Kupującego);
  • towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, np. użyty tusz do drukarki;
  • towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia np. artykuły spożywcze;
  • usługa, w której Kupujący wyraźnie żądał, aby Sprzedający do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji: jeżeli Sprzedający świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Kupujący żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Kupującemu w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów np. dostrojenie odbiornika telewizyjnego;
  • towar dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu np. depilatory, strzyżarki, suszarki, prostownice, golarki itp.;
  • dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem prenumeraty;
  • usługi w zakresie przewozu Towarów, usługi związane z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi np. bilety na wydarzenia kulturalne.
  • towar przeterminowany, wycofany z produkcji /lub już niedostępny.
  • towar został sprzedany w ramach specjalnej promocji lub aukcji.
  • twoje zamówienie (towar), paragon i/lub faktura zawierają *Brak zwrotu i/lub anulowania lub coś podobnego, co oznacza, że Twój produkt nie kwalifikuje się do wymiany i/lub zwrotu.
  • w przypadku produktów zakupionych w promocji prosimy o zapoznanie się z regulaminem promocji.

Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Konsument. Jednocześnie Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, jego cechy lub funkcjonowanie.

Zwrot płatności

Ile czasu zajmuje zwrot płatności?

  • w przypadku odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży zwrot środków następuje w ciągu 14 dni;
  • jeżeli zwrot środków wynika z innych przyczyn to zwrot środków następuje niezwłocznie. Zwykle zwrot środków następuje w ciągu kilku dni roboczych.

W jaki sposób dokonywany jest zwrot płatności?

Zwrot w formie gotówki następuje, gdy:

  • płatność za zakupy została dokonana w markecie;
  • zamówienie internetowe zostało opłacone za pobraniem.

Zwrot tą samą metodą płatności następuje w przypadku dokonania płatności za zamówienie internetowe:

  • przelewem tradycyjnym;
  • online (e-przelew, karta);
  • PayPal.

W przypadku anulowania zamówienia opłaconego za pośrednictwem rat online bank rozliczy się z Tobą indywidualnie.

Anulowanie zamówienia

Chcesz anulować zamówienie? Zgłoś prośbę o anulowanie samodzielnie. Trafi ona od razu do obsługi naszego sklepu. To naprawdę proste!

Jeśli masz dodatkowe pytania, prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy.

Shopping Cart